Navigace

Obsah

PŘÍJEM ŽÁDOSTÍ A DALŠÍCH PODÁNÍ

 

Postup při vyřizování všech žádostí, návrhů i jiných dožádání občanů, a to včetně příslušných lhůt, které je třeba dodržovat.

Žádost je podána dnem, kdy ji obec obdržela. Sdělení žadatele, že trvá na poskytnutí informace podle § 6 odst. 2 zákona č. 106/1999 Sb., se považuje za nové podání žádosti.
Ústně a telefonicky podané žádosti vyřizují volení zástupci, vedoucí zaměstnanci i ostatní zaměstnanci v rámci své působnosti dané Organizačním řádem Obecního úřadu v Semicích. 
Žádosti podané v souladu s § 14 zákona č. 106/1999 Sb. jsou zapsány v podatelně obecního úřadu a následně zpracovány starostou obecního úřadu.

 

Chcete-li podat žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., použijte následující formulář: 

Žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb. - ke stažení zde .